Welcome to my dreamland.
This is EYQA. You've stuck in my unprivate diary. Be nice here or i call My Superman kill you! xD


Skin by Ayien
Cute favicon by Babydoll
Blog owner: TyqahhHaha

Kenapa?
Monday, May 21, 2012 | Monday, May 21, 2012 | 0 comments
Kenapa?


1. Kenapa Additional Mathematics macam gilalembuasukbabeng?


Huhhh! Bila diingatkan lagi tentang exam hari ni, ari mata bagai nak rak jatoh mencium bumi. Huaaa~ betol-betol aku taktahu jawab Addmath tadi mama ;'( Selama satu tahun setengah aku ambik exam addmath harini buat kali pertama aku menangis sebab paper ADDMATH >< Kenapa? Aku takcukup study kot. Aku mengharapkan 'bantuan' orang lain kot. Give up nya aku. Rasanya gagal lah alamatnya nanti. Ohshittt!


2. Kenapa perlu menipu / berbohong?


Aku hairan lah dengan bebudak zaman sekarang ni. Kenapa harus menipu atau berbohong? Kalau bohong sunat tak apa lah juga kan tapi yang ni, hmmm malas la nak cita panjang-panjang. Hehehe. Aku bengang lahhh dengan manusia yang cakap "TAKPANDAI" dengan kita. Bila tengok result, Ya Allah ehhh. Tinggi. Cakap takbelajar, cakap takpandai, mintak ajar taknak, lemah lah apalah, terok la exam ini itu dsb tapi tup tup result keluar meletop wehhhhh -,- Ish menyampah nya. Susah sangat ka nak jujor? Munafik lah awak sayang. Hm....


3. Kenapa perlu bersabar?


Orang cakap sabar itu separuh daripada iman kan kan? Yupp right ;) Tapi semua orang memiliki tahap kesabaran yang terhad / terbatas / limited edition! Memang kita perlu sabar, tapi sampai bila? Sampai orang dah pijak-pijak kepala kita kerrr? Or sampai kita dah hilang harga diri? Or sampai kita dikhianati? Aku betoi2 takpaham. Fineee! Aku dah cukup sabar dah skrg ni. Tp makin aku sabar makin orang buat taktau makin orang endahkan lah pulakk. APA NI?! -__________- Pfttttt aku rasa aku takperlu lah nak bersabar sangat kan? Bukan apa, last-last aku yang disakiti. Pi rahh. Boleh jalan lahh -.- 


Old things | New things