Welcome to my dreamland.
This is EYQA. You've stuck in my unprivate diary. Be nice here or i call My Superman kill you! xD


Skin by Ayien
Cute favicon by Babydoll
Blog owner: TyqahhHaha

BOLEH TAHAN PALAK SASTERA AKU TOK ;D
Monday, January 16, 2012 | Monday, January 16, 2012 | 0 comments
 Okay puisi ni aku buat untuk kelas PENDIDIKAN SIVIK DAN KEWARGANEGARAAN. Cikgu Freddie yang suroh walawehh. First dengar arahan dia tu boleh pangai rasa nyawa. Huahua >< tapi aku try lah buat. Boleh tahan jugak otak aku bab sastera right? HAHA ada chance nak ayat orang ni perghhhh -.- okay honestly first rangkap aku yang buat and yang second aku copy dari majalah sekolah aku hehe! Yang last sekali tu hasil perbincangan aku & member group aku. Amacam? Not bad eh? X'D

Saat dikau menyahut seruan Ilahi
sejuta rasa terhambur bisu
segenap suasana turut berselubung
hanya esakan menemani tidurku.

Kasihmu masih kurasa segar mewangi
terkapai diriku cuba mengerti
mengapa di saat begini
kau pergi meninggalkan kami.

Kini kau berada di ambang syurga
redha kuredha akan ketentuan-Nya
kupasrah akan lumrah kehidupan Malaikat Izrail mencabut nyawa
kutabahkan lubuk jiwa dari bermuram durja.


Old things | New things