Welcome to my dreamland.
This is EYQA. You've stuck in my unprivate diary. Be nice here or i call My Superman kill you! xD


Skin by Ayien
Cute favicon by Babydoll
Blog owner: TyqahhHaha

Together we spend our time at SPRING ♥ Whom I L♥VE in Life
Sunday, December 4, 2011 | Sunday, December 04, 2011 | 0 comments
Assalamualaikum readers
#SARAWAK mode okay pretty & handsome? :)


Hey Hi bloggers :) Life during holidays for sure boring ohh? Why bahhh? Sumpah aku eran tahap gila lembu asuk babeng. -.-' Kitak orang ada BFF sik? Mesti ada nak? Nang bulak lah sekda. *sutdaekaulak xD. Anyway, this is not the one that I suppose to post actually. I wanna share BFF life story ^-^

Aku ada BFF. Nang rapat gilak bah. Salu ber'story-morry-lorry' kekeke xD Oleh sebab dah siksama solah yala mekorang jarang jumpa & hangout sama. Suma busy bah. Termasuk aku juak yg salu mem'busy'kan dirik. ;/ Aku rindu bestfriends aku bahh. Before tok nang salu temu cos sama solah. Makin masok Form 4 tok alu jarang nak bertemu. Aku pun dah jaoh juak solah bah. #sedihnaknaknak? X'D After lamak siktemu tok yala alu timbol rasa rindu gegilak ngan sidak. Extremely I miss the crazy mrazy moment that we spent time together ;')

Selasa- 29 Noc 2011, mekrang dah janji nak outing rah The Spring. Aku, Uzma, Yanie & Jelly. Just mekorg empat bah. P ada lah adek ku ekot p nya an geng nya pun. Lantak an sidak. HAHA #jaik eh -,-' Nang bestt abiss. First sampe Spring aku & Uzma lah cos aku nyuroh daddy ku ambik Uzma. *lelah ku mujok dad ku ya. First ya nang nya simok cos rmh Uzma ya jaoh gilak bah nun rah Samarindah ya. Then, aku & adek aku molah muka sposen tp maintain kiud-miud la tek hihihi alu maok juak nya ambik :D YAKU SYG KITAK DAD! lamak mekduak musing Spring ya nunggu Datin duak ekok yaa ehhhh :/ duak-duak nahan berakkkk HAHAHA *opssss >.<

Kol satu nak dekat-dekat kol 2 bok muncol Jelly. Aku ajak lah nya makan rah Food Bazaar. Tp mekrg sikmakan just order Ice-cream jak time ya. Yatek, nak makan an si Yanie bah. Datin ya lambat gilak-gilak dtg. Entah bapa abad dah mekrang tunggu. Ngahaha xD #bibi, paham mek yg mak tak da hal bah. K eksen ajak nunggah tak d-a-t-i-n. Nak up kan agik ktk :P Nak eskrem yatek pun bershare juak makan. HAHA nang apalah mekrang. Aku & Jelly buli lah adek mekduak tek suroh ambik eskrem nak diorder ya. Mun sidak manas nasib lahh. Nang sengaja mekrang buli sidak. *ya best outing an miak kecik HAHA :p Lekak ya baruk si Yanie dtg. Then mekrang g order mknn. Perut dah ber'krok-krok' time ya. Dari pagi lom makan nendak nya. Aku, Uzma & Jelly order Hot-Plate-Baba-Tradisional. Yanie jak sesat order nasik apatek nak ala Thai. #ndak ku tauk eh suka-suki ku jak hohohooh. Aku nemu Ain & gereknya time ya. Kin hot mpuan ya eh! HAHA :D Then mekorang menikmati lah makanan atas meja. Lapar bah. Sapa sikmok nak makan mun lapa nak? ^^ Time makan ya mekorang ngumpat orang, gossiping & many more dilakukan lahh dpn SugarBun ya. HEHE. Suk gilak bercerita sik sedar yg adek aku snap pict mekrg. Lawak upa mekorang time syok berkelaka ya juak. -.- '


Time tok Yanie (tengah) gik bena bercerita ya. Aku siktauk juak bila gamba tok disnap adek aku. HAHA lawak nak muka mpuan ya. Sik alek gik org sekeliling. Nendak gik berKLMJ bah time yaa. Orang gik geram eh. Hohoho :p

Aina (PINK girl) kawan adek aku (nak mpun tgn bergelang merah ya XD) miak ya gik syok ngurei sushi. #alu anco sushi oleh nya time ya. HAHA -.-'

Jelly! Pahal muka tak blur gilak eh? Oh I know! Otak gik memproses apa nak dicita Yanie ya. Gik mike sapa salah sapa sik dalam cita Yanie. Nak oh oh oh? Ekeke XD.







Okay tutup cita atas meja makan bergossip. Heyyaa, how much sins we got that day hah? HAHA -.-' Okay after eat eat, we go for lalan (jalan) *English pecah-semecah. LIC XD. Satu Spring dipusing kmk orang. Mekorang pegi Nichii. Jelly nak carik dress p sekda temu nak dikenan nya. Ada sigek dress ya kacak do! Flowering gik ya. Aww terpikat jantong hati aku ngokkk :D HAHA p malas nak beli. No money no talk. >.< Then luar Nichii ya ada sigek stall jual watch & specs. Yanie ambik sigek specs ya. Bulat abisss glass nya. Yobihhh. HAHA ada gayalah pokk. Mcm nerd ehh time sidak duak Jelly try nya. Kekeke XD Then ada nak depan Nichii ya nak jual m-a-k-e-u-p ya bercermin debah nya. First atg sia nang awal dah carik C-A-M-E-R-A. But camera-girl yatek gik g toilet. Tunggu lah kmk org sampe sidak dtg. Datang-datang jak sidak alu di'book' kmk org suroh ambik gamba. Ekeke xD *ya lah kita jadi junior sng jak dibuli ;p* Ya la kaki  kmk org dlm pixca nak disnap tek. Kacak do! Yahhh! Kau ada? Sekda nak? Kbaiii :p


D-O-O-O-D-O-L-L-S ♥ They're so super-duper-damn cute rawrr! First, Jelly ada sebut sal this cartoon. Tp aku siktauk-menauk sal yaa. HAHA last-last jalan punya jalan alu stop area MPH cos ada "Dooodolls" sia. Hihi alu bergambar kmk org sitok. Ngee x]


Okay, next part is, Bilik Pameran Seni at The Spring. #aku siktauk nama port ya. Hehe -,-' Oleh sebab kmk org frustttttttttttttttttttttttttt abisss cos mala kenak sound rah P-A-D-I-N-I oleh sorang promoter-girl nak keja sia. Nya negor kmk org cos bergambar dalam ya. Nang bapa kali ndak ka kmk org kenak. Shioohhhhhhh geram abis aku, Jell, Yanie, Uzma. Sapa sikgeram dah sidak nego mekorg. Org lalu sia pun dengar. Nakka malu nak? Nang paloi lahhh. Bak kata Jell tek, "AKU ANTI PADINI HAHAHHAAH :P nang eksen mpuan ya. Sakacakkkk yooo \m/ amekkau! XD. HAHA yang pasti destinasi dituju mekorg yatek nang bebas bergambar lah. Org pun siklalek. Nang kreatif juak sidak molah benda ya bah. Nak nya kerusi lah, cermin mata besar lah, patong la dll. Kacak odo! Hee.






Yeahhh. Panjang lebar dah ku bercerita. Shiohhhhhhhhhhhhh. Dapat jadi pengarang novel sik? Hihi. Kak kepak-kepak seharian kmk org kat sia dkt kol 8 bok mekorg chaw dari sia. Sumpah I love that moment yawww. K k, dahh. Lelah kuu ngarang cita tok. Huaaa -.-' Babyee readersss :)





       


Old things | New things