Welcome to my dreamland.
This is EYQA. You've stuck in my unprivate diary. Be nice here or i call My Superman kill you! xD


Skin by Ayien
Cute favicon by Babydoll
Blog owner: TyqahhHaha

Teringat masa lalu ;'(
Sunday, December 25, 2011 | Sunday, December 25, 2011 | 0 comments
Part ONE

Dear sayangss! Last night i'm crying :'( Maybe aku terlalu feeling gilavavi dengar lagu. Huhu. Siktauk ehhh tang tiba-tiba jak ingat ngan perkara-perkara nak dah lepas-lepas yaa. Shiohhhhhhh ;/ Aku rasa sedih gilak-gilak ohh. Teringat camne upa kawan aku polah aku dolok palat dengan aku sampe bertampar lastyear. Apa salah aku bah? Padahal aku jarang pun molah jaik ngan tak org even aku SELALU juak nyelak org mwehehe xD tp ya nang aku sik kesah lah nang aku suka nyelak org hoho. Perhaps aku bukan org yg sesuai berkawan ngan tak org. Hm. Just imagine lah kawan sendirik nganok kita! Depan bukan main ANGEL MALAIKAT youuu tapi belakang? Huh! Menyakitkan ati! Tapi sikpaa aku sik kesah pun. Mamy kmk always said -> Sabar jak kelak di kemudian hari Allah akn nunjuk nak hal yg sebenarnya right? :) Peaceee yooo (Y)

PART TWO

Dahya aku pande rindu gilak-gilak dgn Atok Wa aku ohh. Allah sayangkan nya. Yalah nya pergi dolok tinggal kan kmk. Time nya pass away bukan nya kmk ada dgn nya. Dikubur pun kmk still jaoh. Kmk sekda balit ks time ya cos ada hal bah ;'( Ya Allah. Gugok abisss cecair jernih malam tadik. Mun dapat ditakong nang cukup k mandik eh. Hohoho -.-' Last aku jumpa nya pun time ujong bulan 6 thn tok tek. Ya pun nya dah terlantar atas katil. Kesian kmk tangga keadaan nya time ya. Huhu. Rindu time kecik-kecik eh nya salu spent time with me. Arwah suka suap aku makan cake. Terutama chocolate cake. Yummy. #kan ya fav kamek ngeee ;) mun time puasa selalu jak nya ekot kmk org shopping together with Nek Mok. Yarabbi masa lalu nang bestt mun dikenang. Mun lah aku ada power nak putarkan masa kan best oh oh oh? :') *Al-Fatihah*


PART THREE

Kamek benci ngan kitak M.N.A. After kmk couple ngn ktk macam kmk rasa menyesal gilak-gilak cos ktk dah molah kmk sakit ati yg teramat sangat much! Padahal ktk janji ngn kamek akn setia ngn kmk sorang tapi taik palat kau! JANJI nang sekpat dicayak eh! :'( I will hate u forever! Ish bencik ku pun ku tetap syg kau. Uwaaa! Haritok anniversary kita ohh ;/ Kan kita couple time CHRISTMAS lastyear. Ngee. Muahaha sekpa jak honey wish dalam mimpi jak k sayang? ;')


Old things | New things