Welcome to my dreamland.
This is EYQA. You've stuck in my unprivate diary. Be nice here or i call My Superman kill you! xD


Skin by Ayien
Cute favicon by Babydoll
Blog owner: TyqahhHaha

11 11 11 ♥
Thursday, November 24, 2011 | Thursday, November 24, 2011 | 0 comments
EVERYONE L-♥-V-E this date right? 11.11.11. Alaaa jangan tipu lahh ;3 kalau tak percaya cuba korang investigate dekat laman sosial such as Facebook terutamanya suma dok cita pasal tarikh tu. Amekkau! Baru nak percaya eh? Akaiii -___________- HAHA bagi aku biasa je tarikh ni. #Lain org lain lah cita rasa kan? Yeahhh I know it (Y)

Okay I have a story to be shared. Time ni, kat sch kitarang ada Majlis Penyampaian Sijil & Hadiah. Aku terlibat sekali cos aku nak ambil hadiah bagi tempat pertama & ada beberapa m/p terbaik. *HAPPYAKU:D* Sehappy mana pun aku tetap taksuka cos result aku drop. Adakah patut ENGLISH yg bagi aku senang skor just dapat B? :/ Woiii sedih habis walawehhh T.T Aku redha je lah. Sapa suroh main-main time FE kan? #nyamaiken kau Eyqa >.< Harini jugak lah aku terpaksa kendalikan majlis ni. Time Cikgu Rosli panggil aku, terkejut beruk lah aku cos dia bagitahu aku yg aku kena jadi MC during this day. OHMANNN! Sabo je laa kan? Nak wat camna dah org bagi amanah. Aku OH OKAY OKAY ORITE je laa #dalam hati geram nak mampus! HOHO -________- Aku tak kesah lahh on je laa plus my partner yg akan handle sekali is Mark Anthony. Boleh tahan mamat ni woiii handsome ohh kekeke xD ni yg buat aku bersemangat tahap cipan ni HEHE :D Mark is a Form 6 student. UPPER SIX okay? So bakal menghadapi STPM. Chaiyokk my partner! :) From 11.11.11 laa aku kenal dia sikit sikit & rupanya dia ni tak sombong mana pun. Banyak jugak dia cita cita kat aku la. Prettay awesome experience aww ♥ Act serabut jugak aku & Mark. Ye la dua-dua kena ambik hadiah. Terpaksalah gilir-gilir jadi MC. Kalau aku ambil hadiah dia yang akan handle & sebaliknya. Penat habiss weii. AT LAST alhamdulillah habis jugak lah majlis ni. Berjalan lancar. Lega rasanya. ^^

Habis majlis ni habis jugak lah sesi persekolahan 2011. Tahun depan nak masok FORM 5 lagi. Alamakk! Habislah! Cuak tahap gaban aku rasa sekarang. Yela nak SPM. Penentu hidup aku tu baii. Hehe. If failed kan malu parents aku kan? :/ So aku kena usaha ni. Nak dapat STRAIGHT As SPM 2011 ni. Nak kekalkan prestasi UPSR & PMR aku. Insya-Allah aku boleh kan? :') Aminnn! Wish me luck peeps!  ♥   



Old things | New things