Welcome to my dreamland.
This is EYQA. You've stuck in my unprivate diary. Be nice here or i call My Superman kill you! xD


Skin by Ayien
Cute favicon by Babydoll
Blog owner: TyqahhHaha

I need to FUCK -FE-
Saturday, October 15, 2011 | Saturday, October 15, 2011 | 0 comments
Selamat sore readers ♡ oready having a tea ke belom ni? ehe. if belom go & have a tea okayyy :) hari ini amat sungguh sangat panas walawehh. but IDC. bersyukor ohh :) 

btw, sapa kat sini yang nak dudok final exam? angkat kaki xD #aku pun angkat kaki jugak weyy HAHA. isk! isk! EXAM, EXAM, & EXAM & FINAL EXAM is around the corner but i still having a revision with muka buku & still dancing and tekan tekan my keybod and tengok screen lappy OMAIGOT terokk nya aku !@#$%^&*()

FINAL exam ini penting kan? exam ni lah kita akan tahu apa hasil yang telah kita study dalam satu tahun tu tak kira lah tadika or sampai ke universiti *tp if kat U pakai semester kan? takpakai tahun tehee c; & this exam jugak akan menentukan nasib class kita next year. kalau kena masok kelas LAST tu, alaa malu lah weyy. mesti kita nak dudok study kat class yang pandai kan? baru syok baru ada saingan. ^^

exam aku start hari SELASA niii. korang bila start? jujur act aku tak ready lagi nak exam. buku belom lagi open apatah lagi nak menghafal subject-subject yg heavy such as BIOLOGY, CHEMISTRY, PHYSIC etc. tak larat lah otak aku nii. ohmann! two weeks aku kena sit for the FE. -______- thats why aku kena FUCK. copp! jangan fikir yang bukan-bukan dulu k. #otak yellow lah you all ni. hoho -.- F.U.C.K stands for Fokus Untuk Capai Kejayaan. alaa lama dah aku guna quote ni. takkan taktau kot? ngee :D


act, no aim aku tulis entry or benda ni. saja nak share dgn korang yg aku nak sit for FE. hahehihohu ;p so, sapa yang akan join aku nak face FE ni, haa ready lah dengan senapang jepon korang #senang kita tembak-tembak nanti k xD wish you all lucks! fight habis-habisan okay! chaiyokkk ♡ *don't forget to wish me luck too xD

assalamualaikum.

p/s; any tutorial to share for me? XP


Old things | New things