Welcome to my dreamland.
This is EYQA. You've stuck in my unprivate diary. Be nice here or i call My Superman kill you! xD


Skin by Ayien
Cute favicon by Babydoll
Blog owner: TyqahhHaha

Good Mornight
Friday, August 12, 2011 | Friday, August 12, 2011 | 0 comments

Hello peeps! Oi dah tido takorang ka? Macam aku boring bahh so aku post new entry laaa. Huaaa -.- Mata aku malam tok macam dah jadi gred A++++ cos yala sikpat tdo. Hoho. Aku haritok happy gilak gilak gilak gilak! Hihi. Thats why laa pic aku nak atas ya padah SMILE ^____________________________^ Even pagi tadik aku siktentu haluan jak palak ku cos my beloved teacher pindah :'( tapi aku tetap SMILE. 

A strong person knows how to keep their life in order. Even with tears in their eyes, they still manage to say "I'm ok" with a smile.

Kacak sik word ya? Kacak nak nak nak? XD *muji diriik. Puiiiii hohoho ;D 


DO WHAT MAKES YOU OH-SO HAPPY :)

Selamat malam sayangs! Piss oftt-


Old things | New things