Welcome to my dreamland.
This is EYQA. You've stuck in my unprivate diary. Be nice here or i call My Superman kill you! xD


Skin by Ayien
Cute favicon by Babydoll
Blog owner: TyqahhHaha

SIAL ! JATOH KEMALUAN DERRR
Friday, March 4, 2011 | Friday, March 04, 2011 | 0 comments
MAK NINEK BAPAK DATOK ABANG KAKAK! Haiyaaa. Malang derr nasib aku harini. Bangun pagi lewat gak. Dah laa aku ni jenis yang slow and steady punya manusia. Nak renung lagi paip tu. Sapu sikit sikit air kat badan almaklum takut mandi pagi. HAHA! Sejok laa weyy. Baju tudung kain tak iron g. Buku tak kemasss. Homework tak siap *alaaa wat je kat sch kan* XD suma nyaa aku wat dengan *KAMBOH*. DALAM ERTI KATA LAIN IN RUSH OF COURSE :) Memang serabut laa aku pagi ni. -.-'

Datang sch aku open COPY PASTE je keja chem tu dari kawan. Tarak idea nak wat camna kan kan kan? Alaaa bukan aku sorang je yang wat camtu. Suma laa yang copy paste. Anddddddddddddddd KEMUNCAK NYA! HAHA *macam novel laa pulak. Cikgu dah panggil suma students pegi berbaris laa. Kitaorang everyday ada perhimpunan ringkass. KECOH SATU KELAS LAA PERGI BERBARIS. Malas nak berlari alaa kontrol ayu pokk ;D akibat nak kontrol ayu sangat kitaorang dikira lewat pergi berbaris. WHAT A JERK MORNING! Kelas 4A paling banyak lewat berbaris. So kitaorang kena KUTIP SUMA DAUN KERING yang ada. Woiii! Banyak tuuuu! >.< Kalau tak kutip terpaksa bawa 10 KEPING KE SANA SINI TIME P&P. Haisss. Aku taknak wat suma tu bangang >.< Bercampur aduk perasaan aku time tu. Mcm ABC laa janggg ;D marah lucu geram malu wtf! HAHA. Suma tengok kitaorang. Jadi model awal pagi laa pok. MODEL DAUN KERING -.-' And pengawas yang tah papa tak suruh kitaorang balik kelass. Alamakkk meluat aku denga laa weyy. Dia lagi yang beria ria suruh kitaorang kutip suma daun tuu. Setakat pengawas apa barangg nak arah orang suka suki ko je. *muka takhensem lau hensem takpa aku leh maafkan XD

MALANG tol nasib aku harini. SABAR LAA LABU. Nasib kau tuu :P


OFFTT-


Old things | New things