Welcome to my dreamland.
This is EYQA. You've stuck in my unprivate diary. Be nice here or i call My Superman kill you! xD


Skin by Ayien
Cute favicon by Babydoll
Blog owner: TyqahhHaha

FAKER
Tuesday, February 22, 2011 | Tuesday, February 22, 2011 | 0 comments
FAKER? What's faker? Okay. Faker is something that is not true at all. Oh GOD! Dalam Bahasa Melayu ia dikenali sebagai PEMALSU. Dunia hari ini sudah dipenuhi dengan fakerssss >< kita mudah ditipu oleh mereka tidak kira lelaki mahupun perempuan.


Lain macam jak tajuk ku tok. Ya tek just intro jak bah. HAHA. Btw, aku siktauk lah apa yang aku tauk and dengar tok betol ke sikkk. -.- sumpah aku blur gila lembu asuk babeng. Aku berkenalan dgn sorang ni lamak dah oi. Aku boleh dikatakan rapat gegilak dgn nya tok. Suma probs aku share dgn nya tok. Penah juak ku nenga cita yang nya tok fake! TAPI AKU SIKCAYAK. And hari Jumaat tek aku nenga agik cer yang sama. Ya Allah. Aku rasa ditipu bahhh. Adakah nya menamena fake? Aku siktauk aeee. Hati ku kin ari kin takut. Mun mena nya fake, sapa lah gn aku kaka ariya oh? Damn bullshit! Bingong aku gn benda tok. Ku harap jak aku hanya NIGHTMARE :')


FAKER OH FAKER ! sapasapa terasa ya BAGUS LAH :D better kitakorang stop lah jadi faker. Bukan dapat apapun. Kan kan kan? ^^


Old things | New things