Welcome to my dreamland.
This is EYQA. You've stuck in my unprivate diary. Be nice here or i call My Superman kill you! xD


Skin by Ayien
Cute favicon by Babydoll
Blog owner: TyqahhHaha

CONTEST SENYUM PALING CERIA
Friday, February 25, 2011 | Friday, February 25, 2011 | 0 comments

HAHA! Gamba pa tu? Ntah aku pun taktahu contest ape nie. Tah papa le. Saje je post benda nie. Hoho. Ada orang yang tag aku kat contest nie so aku pun nak try gak derr. XD. Even aku taktau pape pun sal contest nie. -__________- lets view it! :D tapi ada syarat tau! jeng jeng jeng ;

1. you guys kena follow blog namee untuk mengetahui perkembangan contest ni. 
2. seterusnya, buat satu entry yang bertajuk Contest Senyum Paling Ceria. 
3. letak banner contest ni kat sidebar.
4. letak banner tersebut kat entry you guys and link kan terus kat entry contest. *paham ke tak ni? eh kalo takpaham jgn wat wat paham yeee :P
5. upload gambar dan ceritakan mengapa you guys gembira dalam gambar tersebut. *nak upload jap ye. wait a second minute XD



wah! aku tengok pic ni teringat time kat lundu dulu. aku ekot kem astrophilia. alaa. yang berkaitan dengan astronomi tu. taktau ke ? ah lantak laa :P tahun tu aku form 2. so dalam tahun 2009 derrr. engad g nie. wee. yang kat sebelah aku tu yang pakai baju hitam tu, tu laa kakak aku. kak ema ^^ keud kan? mestilahh. so aku pakai baju puteh la. hoho. ceria ke? HAHA boleh laaa :DD



okay ni yang second. time nie aku boring sesangat so aku snap la pic aku nie. tah laa ceria ke nie? hoho. yang pasti time nie aku ceria la gak coz aku dapat kiss dari org yang aku syg time tu. SAPA? BIARLAH RAHSIA :P


peace! hehe. tu lah aku. time nie last kita sch time form 3. abis pmr tu. waa. rindu laa masa nie. takdapat jumpa mereka g. huhu. ;(

6. then, tag 3 org rakan blogger you all okay. haa! tunggu yerrr. kita cari sapa yang kena :P aku nak tag lebeh dari tiga laa. saje je. haha.


tadaaa! Kan dah siap keja aku. Senang je rupenye. Tapi aku taktau contest ni untuk apa ea. -.-. saja cuba nasib. HAHA. Ada hadiah tau contest ni. Lau nak tau lebih lanjut just cek je kat blog namee ni k. Yg penting korang tau due date ni 31 Mac 2011 OKAY. tu je laa. daa~






Old things | New things