Welcome to my dreamland.
This is EYQA. You've stuck in my unprivate diary. Be nice here or i call My Superman kill you! xD


Skin by Ayien
Cute favicon by Babydoll
Blog owner: TyqahhHaha

Budak Kecik
Friday, February 11, 2011 | Friday, February 11, 2011 | 0 comments


Biography of Her



full name : nabila
shortname : nabieyla, eyla
age :14
born on 28 JUN 1997
study at smk semerah padi
status : single !

Keud kan pic kat atas tu? Keud kan. Haa! Ni salah sorang dari adek angkat aku taww ^^ lama dah aku kenal dia dari FACEBOOK. Kalau tak silap aku time bulan 12 tahun lepas. Kira dah dua bulan lah ni. Tapi harini baru ada masa nak tulis sal dia. *sorry sayangs -.- Nama dia Nabila. G muda ni budak maa. Baru 4teen. Aku tua g laa. Haha XD Lahir pada 28 JUN 1997. Jgn lupa tauu my lil sis's birthday :) dia ni dak Kuching and now sch kat SMKSP. Status : SINGLE. Nak ke? isi lah borang. Gahaha :D 

Okay. Now aku cita kisah pekenalan kami ek. Kami kenal dalam facebook. Tak pernah jumpa pun -.- teringin gak nak jumpa dia nie. Takpe lau aku balit Kuching INSYAALLAH aku RESERVE die tau. Peace ^^ kita salu wall to wall. Dia ni KAKI URAS derrr. Penat aku beli penyapu sapu uras dia tu. XD. Aku suka kawan gn dia. Dia ni bait and friendly. Aku sayang dia <3 dahtu last week aku ajak dia jadi adek angkat aku. Dia on je. HAPPY GILERRR aku ^_______________________^ Ieyla ni jenis yang tak palat tau. Tu yang best sangat kawan gn dia. Tapi hati-hati, kkorang kena jage ati adek aku nie. Dia nie cepat merajuk and sensitive tahap dewa dewi la. Lau sesapa yang wat dia kecik ati, SIAP KORANG AKU KEJAKAN EA! ><

Tu je lah yang aku nak citer gn korang. PEACE ^^



Old things | New things