Welcome to my dreamland.
This is EYQA. You've stuck in my unprivate diary. Be nice here or i call My Superman kill you! xD


Skin by Ayien
Cute favicon by Babydoll
Blog owner: TyqahhHaha

JIKA
Saturday, January 29, 2011 | Saturday, January 29, 2011 | 0 comments
jika kau tak menduakanku
kau tak meninggalkanku
ku kan setia padamu
jika kau tak membuat luka
yg tak dapat ku lupa
aku pasti setia
namun kau tlah memilih
dia sebagai pengganti aku
lupakan aku bila mencintai
dengan setengah hati
ku rasa sampai di sini
lihatlah aku slalu tegar dan tak rapuh
sejenak aku berdiri
namun ku tak merasa letih
walau bumi ini berhenti
dan langit pun terbelah
aku takkan kembali
karna kau tlah membuat luka
yg tak dapat ku lupa
selama aku bernyawa
karna kau tlah memilih
dia sebagai pengganti aku

p/s : lagu tok best rawr! Mengingatkan aku dgn PUTERI NURAREESHA BALQIS :')


Old things | New things