Welcome to my dreamland.
This is EYQA. You've stuck in my unprivate diary. Be nice here or i call My Superman kill you! xD


Skin by Ayien
Cute favicon by Babydoll
Blog owner: TyqahhHaha

FRIENDSHIP
Saturday, December 18, 2010 | Saturday, December 18, 2010 | 0 comments
kengkawan ! suma takorang ada kawan kan? tapi suma nya care sik pasal kitakorang? -.- aku pun gya juak bah. aku ada banyak kawan-kawan. tapi siksuma care bout aku koh. setengah ajak yang caree. tapi sik ku kesah eh. asal aku sik ngaco hidup sidak derrr. LIFE GOES ON :)

aku tok sik lah kuno gilak. sebab apa? sebab aku pun dah berjinak-jinak dengan FACEBOOK AND BLOG tok. even ku bengap berblog. p ku try lah juak mok berblog. hihi ^.^ ALHAMDULILLAH aku dah berblog kinek tok :) dari facebook and blog ku nemu rami kawan. sik kira dari kuching, sibu, miri, bintulu, etc. dari sitok ku nambah kawan. macam macam perangey ku temu. best tauk ! SUMPAH KU SUKA <3 dari sitok juak ku dapat lupak suma probs aku terutama time NGURAS :D i like nguras. my job bah yaa. hihi ^^

aku sayang kawan-kawan aku even takorang sik care aku doe. aku sik kesah laa. maybe takorang BUSY kali *pakei nyenang ati* if takorang pelu aku luah ajak. ku sedia mendengar bah. :)

mama ku ngerepak dah. maok mamam lok. tata titi tutu <3


Old things | New things